CX 2022 – Πως μπορούμε να βελτιώσουμε την Εμπειρία Πελάτη (Video)

Φεβ 20, 2022 | CX

Την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου ο ιδρυτής της AIP, Θανάσης Παπαποστόλου βρέθηκε καλεσμένος του Open Office Volos.

Εκεί συζήτησε για τις πρόσφατες τάσεις και ανέφερε στοιχεία σχετικά με την εμπειρία πελατών για Μικρές και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Λιανικού εμπορίου και έδωσε συμβουλές για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.

Παρακολουθήστε το video:

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Η θέση του Mystery Shopping στην εργαλειοθήκη για την μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη

Η θέση του Mystery Shopping στην εργαλειοθήκη για την μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη

Το Mystery Shopping, σε αντίθεση με πολλά άλλα εργαλεία, δεν σας λέει τι μπορεί να θέλουν ή να αισθάνονται οι πελάτες σας, αλλά τι πραγματικά συμβαίνει σε μια “συνάντηση’ τους με την υπηρεσία σας. Κάθε αξιολόγηση που ολοκληρώνεται προσφέρει ένα στιγμιότυπο από την υπηρεσία και κάθε αξιολόγηση βοηθά έναν οργανισμό να δημιουργήσει μια εικόνα των επιπέδων υπηρεσιών με την πάροδο του χρόνου. 

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Μέσα από ένα πρόγραμμα Mystery Shopping οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν σημαντικές και πολύτιμες πληρφορίες αλλά συγχρόνως πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και να αντιμετωπίζουν τις πιθανές προκλήσεις της ποιότητας των στοιχείων.

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941