Mystery shopping
H AIP Consulting συμβάλλει στην υλοποίηση προγραμμάτων εμπειρίας πελατών, προκειμένου να βοηθήσει τις εταιρίες να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα.
Σχεδιασμός
Σχεδιάζουμε το πρόγραμμά σας λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους σας σε επίπεδο εξυπηρέτησης και εμπειρίας πελάτη.
Αξιολόγηση
Με βάση τις απαιτήσεις του προγράμματος πραγματοποιούνται επισκέψεις, αλληλεπιδράσεις μέσω του Διαδικτύου / τηλεφωνικές.
Ανάλυση & Αναφορά
Συγκρίνετε αποτελέσματα και προσδιορίστε ομάδες με υψηλή απόδοση. Εντοπίστε προβλήματα και σημαντικά ζητήματα.
μυστικεσ επισκεψεισ
To Mystery Shopping σας βοηθά να καθορίσετε περιοχές με δυνατότητα βελτίωσης, παρέχοντάς σας ανατροφοδότηση σχετικά με την εικόνα της εταιρείας από την πλευρά του πελάτη. Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν το mystery shopping με τον σωστό τρόπο μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, τους ικανοποιημένους πελάτες και το κέρδος.
ψηφιακεσ επαφεσ
μυστικεσ κλησεισ
Ερευνούμε, με το δίκτυο ερευνητών μας, την ταχύτητα απόκρισης του τηλεφωνικού κέντρου ή της επιχείρησής σας, την ποιότητα των απαντήσεων σε προβληματισμούς/ερωτήσεις, το feedback προς τον πελάτη, την επίλυση προβλημάτων και την ικανοποίηση από την συνολική πορεία του αρχικού αιτήματος.
ελεγχος καταστηματος
Διαθέτουμε εμπειρία στον αναλυτικό έλεγχο καταστημάτων. Ελέγχουμε την υλοποίηση των κανόνων και διαδικασιών λειτουργίας κάθε επιχείρησης σε όλα τα επίπεδα όπως: λειτουργικότητα, καθαριότητα, σωστή χρήση και διάθεση εξοπλισμού, κατάρτιση προσωπικού, ασφάλεια κ.α.
Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.