CX Νεα & Τασεις

Νέα, τάσεις και βέλτιστες πρακτικές απευθείας από την αγορά και με βάση τις έρευνες που διεξάγουμε διεθνώς και καθημερινά.

Αναλύσαμε 1.314 κριτικές σχετικά με την ενυδατική κρέμα γνωστής εταιρίας

Αναλύσαμε 1.314 κριτικές σχετικά με την ενυδατική κρέμα γνωστής εταιρίας

Μας ενδιέφερε να μάθουμε πώς γίνονται δεκτά τα προϊόντα στο διαδίκτυο και να δούμε τι θα μπορούσαμε να μάθουμε σχετικά με την ανάλυση των σχολίων για τα προϊόντα περιποίησης δέρματος γενικά. Αποφασίσαμε να αναλύσουμε 1.314 κριτικές σχετικά με την ενυδατική κρέμα προσώπου με βάση το κολλαγόνο.

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Μέσα από ένα πρόγραμμα Mystery Shopping οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν σημαντικές και πολύτιμες πληρφορίες αλλά συγχρόνως πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και να αντιμετωπίζουν τις πιθανές προκλήσεις της ποιότητας των στοιχείων.

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για έναν Mystery Shopper

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για έναν Mystery Shopper

Mystery Shopper ή μυστικός πελάτης, είναι το άτομο που προσλαμβάνεται για να πραγματοποιήσει ελέγχους σε εταιρείες και να δει εάν πληρούνται τα απαραίτητα και ζητούμενα πρότυπα. Από έναν Mystery Shopper μπορεί να ζητηθεί είτε να σχολιάσει την εμπειρία που είχε σαν πελάτης είτε να παρατηρήσει κάποιους τομείς της επιχείρησης και έπειτα να βαθμολογήσει με βάση συγκεκριμένα κριτήρια την εμπειρία του. 

Αναλύσαμε 501 κριτικές για κεντρικό κατάστημα μεγάλης αλυσίδας μόδας

Αναλύσαμε 501 κριτικές για κεντρικό κατάστημα μεγάλης αλυσίδας μόδας

Θέλαμε να δούμε τι πιστεύουν οι πελάτες για το εμβληματικό κατάστημα της αλυσίδας σε μεγάλο εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης και να δούμε αν θα μπορούσαμε να μάθουμε κάτι σχετικά με τη λειτουργία σε μια τόσο ανταγωνιστική περιοχή.

Εμπειρία Πελάτη: Οι τάσεις για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε

Εμπειρία Πελάτη: Οι τάσεις για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε

Η περίοδος που κάθε επιχείρηση ισχυριζόταν πως το κλειδί για να κερδίσει τους πελάτες της ήταν η ποιότητα και τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει, αποτελεί παρελθόν. Την πρωτιά κατέχει πλέον η Εμπειρία Πελάτη (Customer Experience).

Τι είναι ο NPS και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σου;

Τι είναι ο NPS και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σου;

Μπορεί να υπάρχουν διαφόρων ειδών εταιρείες, όμως ο σκοπός τους παραμένει κοινός και δεν είναι άλλος από την ικανοποίηση των πελατών τους, όπου χρήσιμο εργαλείο για την επίτευξη του σκοπού αυτού είναι το NPS.

Σχεδιάζοντας ένα «εξυπνότερο» Πρόγραμμα Mystery Shopping

Σχεδιάζοντας ένα «εξυπνότερο» Πρόγραμμα Mystery Shopping

Όταν χρησιμοποιείται αποτελεσματικά, η έρευνα Mystery Shopping μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο διαχείρισης της απόδοσης που δημιουργεί awareness γύρω από σημαντικά πρότυπα και πρωτοβουλίες και οδηγεί σε οργανωσιακή αλλαγή συμπεριφοράς.

Ψηφίστε την AIP Consulting για το People’s Choice Award!

Ψηφίστε την AIP Consulting για το People’s Choice Award!

Μετά την διάκρισή μας με ένα Χάλκινο βραβείο Stevie® στην κατηγορία “Εταιρεία της Χρονιάς – Επαγγελματικές Υπηρεσίες” στα 87α Ετήσια International Business Awards®, η AIP Consulting έχει συμπεριληφθεί αυτόματα στην ψηφοφορία για τα Βραβεία Stevie για τις αγαπημένες εταιρείες των People Choice, τα οποία είναι πλέον ανοιχτά για ψηφοφορία!

Silver Stevie® Award για την AIP Consulting

Silver Stevie® Award για την AIP Consulting

Σπουδαία διεθνής διάκριση για την AIP Consulting, η οποία τιμήθηκε με το ασημένιο βραβείο Stevie® στην κατηγορία Busienss Development Achievement of the Year στον 15ο ετήσιο Stevie® Awards for Sales & Customer Service.

Τα 7 βήματα του Retail Customer Journey

Τα 7 βήματα του Retail Customer Journey

Το λιανικό εμπόριο εξακολουθεί να είναι η κινητήρια δύναμη των τοπικών οικονομιών και αναπόσπαστο μέρος οποιασδήποτε πόλης σε όλο τον κόσμο. Καθώς επιχειρήσεις βασισμένες σε προϊόντα εισέρχονται στη βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου, επιχειρήσεις που βασίζονται σε...

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο
30 6944 811941