CX Νεα & Τασεις
Νέα, τάσεις και βέλτιστες πρακτικές απευθείας από την αγορά και με βάση τις έρευνες που διεξάγουμε διεθνώς και καθημερινά.
Η θέση του Mystery Shopping στην εργαλειοθήκη για την μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη
Το Mystery Shopping, σε αντίθεση με πολλά άλλα εργαλεία, δεν σας λέει τι μπορεί να θέλουν ή να αισθάνονται οι πελάτες σας, αλλά τι πραγματικά συμβαίνει σε μια “συνάντηση’ τους με την υπηρεσία σας. Κάθε αξιολόγηση που ολοκληρώνεται προσφέρει ένα στιγμιότυπο από την υπηρεσία και κάθε αξιολόγηση βοηθά έναν οργανισμό να δημιουργήσει μια εικόνα των επιπέδων υπηρεσιών με την πάροδο του χρόνου.
CES και CSAT: Δύο δείκτες εξυπηρέτησης πελατών που πρέπει να γνωρίζετε
Τρείς είναι οι κύριοι δείκτες εξυπηρέτησης πελατών: ο NPS (Net Promoter score), στον οποίο έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενο μας άρθρο, ο CES ( Customer Effort Score) και CSAT ( Customer Satisfaction Score).
Αναλύσαμε 1.314 κριτικές σχετικά με την ενυδατική κρέμα γνωστής εταιρίας
Μας ενδιέφερε να μάθουμε πώς γίνονται δεκτά τα προϊόντα στο διαδίκτυο και να δούμε τι θα μπορούσαμε να μάθουμε σχετικά με την ανάλυση των σχολίων για τα προϊόντα περιποίησης δέρματος γενικά. Αποφασίσαμε να αναλύσουμε 1.314 κριτικές σχετικά με την ενυδατική κρέμα προσώπου με βάση το κολλαγόνο.
Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping
Μέσα από ένα πρόγραμμα Mystery Shopping οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν σημαντικές και πολύτιμες πληρφορίες αλλά συγχρόνως πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και να αντιμετωπίζουν τις πιθανές προκλήσεις της ποιότητας των στοιχείων.
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για έναν Mystery Shopper
Mystery Shopper ή μυστικός πελάτης, είναι το άτομο που προσλαμβάνεται για να πραγματοποιήσει ελέγχους σε εταιρείες και να δει εάν πληρούνται τα απαραίτητα και ζητούμενα πρότυπα. Από έναν Mystery Shopper μπορεί να ζητηθεί είτε να σχολιάσει την εμπειρία που είχε σαν πελάτης είτε να παρατηρήσει κάποιους τομείς της επιχείρησης και έπειτα να βαθμολογήσει με βάση συγκεκριμένα κριτήρια την εμπειρία του.
Αργυρό βραβείο Stevie® στα Βραβεία Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης Πελατών 2022
Η AIP βραβεύτηκε με το Αργυρό βραβείο Stevie® στην κατηγορία “Επίτευγμα Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Χρονιάς” στα 16α ετήσια Βραβεία Stevie Awards for Sales & Customer Service .
CX 2022 – Πως μπορούμε να βελτιώσουμε την Εμπειρία Πελάτη (Video)
Σύγχρονες τάσεις και στοιχεία σχετικά με την εμπειρία πελατών για Μικρές και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Λιανικού εμπορίου και συμβουλές για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.
Αναλύσαμε 501 κριτικές για κεντρικό κατάστημα μεγάλης αλυσίδας μόδας
Θέλαμε να δούμε τι πιστεύουν οι πελάτες για το εμβληματικό κατάστημα της αλυσίδας σε μεγάλο εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης και να δούμε αν θα μπορούσαμε να μάθουμε κάτι σχετικά με τη λειτουργία σε μια τόσο ανταγωνιστική περιοχή.
Εμπειρία Πελάτη: Οι τάσεις για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε
Η περίοδος που κάθε επιχείρηση ισχυριζόταν πως το κλειδί για να κερδίσει τους πελάτες της ήταν η ποιότητα και τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει, αποτελεί παρελθόν. Την πρωτιά κατέχει πλέον η Εμπειρία Πελάτη (Customer Experience).
Για μεγάλη αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ αναλύσαμε 3773 σχόλια καταναλωτών
Για μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, αναλύσαμε 3773 κείμενα αξιολογήσεων από τα Google reviews. Παρακάτω τα αποτελέσματα της έρευνάς μας.
Τι είναι ο NPS και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σου;
Μπορεί να υπάρχουν διαφόρων ειδών εταιρείες, όμως ο σκοπός τους παραμένει κοινός και δεν είναι άλλος από την ικανοποίηση των πελατών τους, όπου χρήσιμο εργαλείο για την επίτευξη του σκοπού αυτού είναι το NPS.
Σχεδιάζοντας ένα «εξυπνότερο» Πρόγραμμα Mystery Shopping
Όταν χρησιμοποιείται αποτελεσματικά, η έρευνα Mystery Shopping μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο διαχείρισης της απόδοσης που δημιουργεί awareness γύρω από σημαντικά πρότυπα και πρωτοβουλίες και οδηγεί σε οργανωσιακή αλλαγή συμπεριφοράς.
Πώς το A.I. και τα Chatbots μεταμορφώνουν την εξυπηρέτηση πελατών (Video)
το Δωρεάν Webinar των Stevie Awards με τίτλο “How Artificial Intelligence and Chatbots are Transforming Customer Service” με συντονιστή τον Θανάση Παπαποστόλου.
Ψηφίστε την AIP Consulting για το People’s Choice Award!
Μετά την διάκρισή μας με ένα Χάλκινο βραβείο Stevie® στην κατηγορία “Εταιρεία της Χρονιάς – Επαγγελματικές Υπηρεσίες” στα 87α Ετήσια International Business Awards®, η AIP Consulting έχει συμπεριληφθεί αυτόματα στην ψηφοφορία για τα Βραβεία Stevie για τις αγαπημένες εταιρείες των People Choice, τα οποία είναι πλέον ανοιχτά για ψηφοφορία!
Χάλκινο βραβείο Stevie® στην κατηγορία «Εταιρία της Χρονιάς» στα International Business Awards®
H AIP Consulting ανακηρύχθηκε νικητής ενός Χάλκινου βραβείου Stevie® στην κατηγορία «Εταιρία της Χρονιάς – Επιχειρηματικές ή Επαγγελματικές Υπηρεσίες» στα 18α ετήσια International Business Awards®
Customer Experience 2021 για επιχειρήσεις Λιανικής (Video/Audio)
Πρόσφατες έρευνες και στοιχεία σχετικά με την εμπειρία πελατών σε Μικρές και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Λιανικού εμπορίου και συμβουλές για την βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τους.
Silver Stevie® Award για την AIP Consulting
Σπουδαία διεθνής διάκριση για την AIP Consulting, η οποία τιμήθηκε με το ασημένιο βραβείο Stevie® στην κατηγορία Busienss Development Achievement of the Year στον 15ο ετήσιο Stevie® Awards for Sales & Customer Service.
Η AIP Consulting ως μία από τις κορυφαίες 21 επιχειρήσεις που πρέπει να προσέξετε το 2021
Ανάμεσα σε εκατοντάδες υποψηφιότητες από όλο τον κόσμο, η ομάδα της Great Companies έχει επιλέξει την AIP Consulting Ltd ως μία από τις 21 κορυφαίες εταιρείες που πρέπει να προσέξει κανείς το 2021.
Mind The Gap 2: Οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να αποτυγχάνουν με τον Covid-19
Οι επιχειρήσεις και οι πελάτες συνεχίζουν να αγωνίζονται να ανταποκριθούν στα πρωτόκολλα ασφάλειας Covid-19 που επηρεάζουν αρνητικά την ασφάλεια και τις πωλήσεις.
Τα 7 βήματα του Retail Customer Journey
Το λιανικό εμπόριο εξακολουθεί να είναι η κινητήρια δύναμη των τοπικών οικονομιών και αναπόσπαστο μέρος οποιασδήποτε πόλης σε όλο τον κόσμο. Καθώς επιχειρήσεις βασισμένες σε προϊόντα εισέρχονται στη βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου, επιχειρήσεις που βασίζονται σε...
Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.