CX 2022 – Πως μπορούμε να βελτιώσουμε την Εμπειρία Πελάτη (Video)

Φεβ 20, 2022 | CX

Την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου ο ιδρυτής της AIP, Θανάσης Παπαποστόλου βρέθηκε καλεσμένος του Open Office Volos.

Εκεί συζήτησε για τις πρόσφατες τάσεις και ανέφερε στοιχεία σχετικά με την εμπειρία πελατών για Μικρές και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Λιανικού εμπορίου και έδωσε συμβουλές για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.

Παρακολουθήστε το video:

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Εμπειρία Πελάτη: Οι τάσεις για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε

Εμπειρία Πελάτη: Οι τάσεις για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε

Η περίοδος που κάθε επιχείρηση ισχυριζόταν πως το κλειδί για να κερδίσει τους πελάτες της ήταν η ποιότητα και τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει, αποτελεί παρελθόν. Την πρωτιά κατέχει πλέον η Εμπειρία Πελάτη (Customer Experience).

Τι είναι ο NPS και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σου;

Τι είναι ο NPS και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σου;

Μπορεί να υπάρχουν διαφόρων ειδών εταιρείες, όμως ο σκοπός τους παραμένει κοινός και δεν είναι άλλος από την ικανοποίηση των πελατών τους, όπου χρήσιμο εργαλείο για την επίτευξη του σκοπού αυτού είναι το NPS.

Σχεδιάζοντας ένα «εξυπνότερο» Πρόγραμμα Mystery Shopping

Σχεδιάζοντας ένα «εξυπνότερο» Πρόγραμμα Mystery Shopping

Όταν χρησιμοποιείται αποτελεσματικά, η έρευνα Mystery Shopping μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο διαχείρισης της απόδοσης που δημιουργεί awareness γύρω από σημαντικά πρότυπα και πρωτοβουλίες και οδηγεί σε οργανωσιακή αλλαγή συμπεριφοράς.

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941