Ο COVID επιταχύνει 3 τάσεις εμπειρίας πελατών

Ιούλ 17, 2020 | CX

Παρόλο που οι παρακάτω τάσεις υπήρχαν ήδη, δείχνουν να επιταχύνονται από την αρχή της πανδημίας:

Πληρωμές χωρίς επαφή

Το 75% των millennials και το 70% των Gen Z δήλωσαν ότι είναι ικανοποιημένοι με τις ανέπαφες πληρωμές, με την τελευταία ομάδα να λέει ότι είναι μια επιλογή “απολύτως απαραίτητη” για τους εμπόρους.

Εικονική επαφή

Ενώ οι φυσικές επισκέψεις βρίσκονται σχεδόν σε πλήρη ακινησία, πολλοί οργανισμοί αξιοποιούν πλατφόρμες εικονικής επικοινωνίας για να αλληλεπιδράσουν και να παραδώσουν περιεχόμενο στους πελάτες τους, με τις εταιρίες εμπορίας αυτοκινήτων να πρωτοπορούν σε αυτόν τον τομέα ακόμη και στην Ελλάδα.

Έκρηξη μηνυμάτων

Αν και η πανδημία ήταν ένα φυσικό φαινόμενο που λίγοι μπορούσαν να προβλέψουν, οι καταναλωτές πιέζουν από καιρό τις εταιρίες να εισάγουν κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως η ζωντανή συνομιλία για την εξυπηρέτηση πελατών.

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Τα 7 βήματα του Retail Customer Journey

Τα 7 βήματα του Retail Customer Journey

Το λιανικό εμπόριο εξακολουθεί να είναι η κινητήρια δύναμη των τοπικών οικονομιών και αναπόσπαστο μέρος οποιασδήποτε πόλης σε όλο τον κόσμο. Καθώς επιχειρήσεις βασισμένες σε προϊόντα εισέρχονται στη βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου, επιχειρήσεις που βασίζονται σε...

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941