Παρόλο που οι παρακάτω τάσεις υπήρχαν ήδη, δείχνουν να επιταχύνονται από την αρχή της πανδημίας:
Πληρωμές χωρίς επαφή
Το 75% των millennials και το 70% των Gen Z δήλωσαν ότι είναι ικανοποιημένοι με τις ανέπαφες πληρωμές, με την τελευταία ομάδα να λέει ότι είναι μια επιλογή “απολύτως απαραίτητη” για τους εμπόρους.
Εικονική επαφή
Ενώ οι φυσικές επισκέψεις βρίσκονται σχεδόν σε πλήρη ακινησία, πολλοί οργανισμοί αξιοποιούν πλατφόρμες εικονικής επικοινωνίας για να αλληλεπιδράσουν και να παραδώσουν περιεχόμενο στους πελάτες τους, με τις εταιρίες εμπορίας αυτοκινήτων να πρωτοπορούν σε αυτόν τον τομέα ακόμη και στην Ελλάδα.
Έκρηξη μηνυμάτων
Αν και η πανδημία ήταν ένα φυσικό φαινόμενο που λίγοι μπορούσαν να προβλέψουν, οι καταναλωτές πιέζουν από καιρό τις εταιρίες να εισάγουν κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως η ζωντανή συνομιλία για την εξυπηρέτηση πελατών.