Ο COVID επιταχύνει 3 τάσεις εμπειρίας πελατών

Ιούλ 17, 2020 | CX

Παρόλο που οι παρακάτω τάσεις υπήρχαν ήδη, δείχνουν να επιταχύνονται από την αρχή της πανδημίας:

Πληρωμές χωρίς επαφή

Το 75% των millennials και το 70% των Gen Z δήλωσαν ότι είναι ικανοποιημένοι με τις ανέπαφες πληρωμές, με την τελευταία ομάδα να λέει ότι είναι μια επιλογή “απολύτως απαραίτητη” για τους εμπόρους.

Εικονική επαφή

Ενώ οι φυσικές επισκέψεις βρίσκονται σχεδόν σε πλήρη ακινησία, πολλοί οργανισμοί αξιοποιούν πλατφόρμες εικονικής επικοινωνίας για να αλληλεπιδράσουν και να παραδώσουν περιεχόμενο στους πελάτες τους, με τις εταιρίες εμπορίας αυτοκινήτων να πρωτοπορούν σε αυτόν τον τομέα ακόμη και στην Ελλάδα.

Έκρηξη μηνυμάτων

Αν και η πανδημία ήταν ένα φυσικό φαινόμενο που λίγοι μπορούσαν να προβλέψουν, οι καταναλωτές πιέζουν από καιρό τις εταιρίες να εισάγουν κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως η ζωντανή συνομιλία για την εξυπηρέτηση πελατών.

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Mystery Shopping στον χώρο του Καφέ και της Εστίασης

Mystery Shopping στον χώρο του Καφέ και της Εστίασης

Με τη χρήση μυστικών αγοραστών, οι αλυσίδες λιανικής πώλησης καφέ μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων και να διατηρήσουν ένα καθαρό και φιλόξενο κατάστημα. Αυτές οι βελτιώσεις μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της αφοσίωσης των πελατών, στην αύξηση των πωλήσεων και, τελικά, να βοηθήσουν την αλυσίδα λιανικής πώλησης καφέ να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά.

Η αξία της μέτρησης της εμπειρίας πελάτη

Η αξία της μέτρησης της εμπειρίας πελάτη

Η μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση λιανικής πώλησης. Μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών σας, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε ανάλογα τις προσφορές σας. Επιπλέον, μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης και ευκαιρίες ανάπτυξης, ώστε να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών και να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας. Η επένδυση στη μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη είναι μια έξυπνη κίνηση για κάθε επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί και να επιτύχει.

Ξεκλειδώστε τα οφέλη του Mystery Shopping

Ξεκλειδώστε τα οφέλη του Mystery Shopping

Εάν είστε επαγγελματίας στον τομέα των λιανικών πωλήσεων, γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι να διατηρείτε μια εξαιρετική εμπειρία πελατών. Όμως δεν είναι πάντα εύκολο να εντοπίζετε τομείς που χρήζουν βελτίωσης. Σε αυτό το σημείο μπορούν να βοηθήσουν οι μυστικές αγορές – είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του καταστήματός σας και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται την επιχείρησή σας.

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941