Ο COVID επιταχύνει 3 τάσεις εμπειρίας πελατών

Ιούλ 17, 2020 | CX

Παρόλο που οι παρακάτω τάσεις υπήρχαν ήδη, δείχνουν να επιταχύνονται από την αρχή της πανδημίας:

Πληρωμές χωρίς επαφή

Το 75% των millennials και το 70% των Gen Z δήλωσαν ότι είναι ικανοποιημένοι με τις ανέπαφες πληρωμές, με την τελευταία ομάδα να λέει ότι είναι μια επιλογή “απολύτως απαραίτητη” για τους εμπόρους.

Εικονική επαφή

Ενώ οι φυσικές επισκέψεις βρίσκονται σχεδόν σε πλήρη ακινησία, πολλοί οργανισμοί αξιοποιούν πλατφόρμες εικονικής επικοινωνίας για να αλληλεπιδράσουν και να παραδώσουν περιεχόμενο στους πελάτες τους, με τις εταιρίες εμπορίας αυτοκινήτων να πρωτοπορούν σε αυτόν τον τομέα ακόμη και στην Ελλάδα.

Έκρηξη μηνυμάτων

Αν και η πανδημία ήταν ένα φυσικό φαινόμενο που λίγοι μπορούσαν να προβλέψουν, οι καταναλωτές πιέζουν από καιρό τις εταιρίες να εισάγουν κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως η ζωντανή συνομιλία για την εξυπηρέτηση πελατών.

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για έναν Mystery Shopper

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για έναν Mystery Shopper

Mystery Shopper ή μυστικός πελάτης, είναι το άτομο που προσλαμβάνεται για να πραγματοποιήσει ελέγχους σε εταιρείες και να δει εάν πληρούνται τα απαραίτητα και ζητούμενα πρότυπα. Από έναν Mystery Shopper μπορεί να ζητηθεί είτε να σχολιάσει την εμπειρία που είχε σαν πελάτης είτε να παρατηρήσει κάποιους τομείς της επιχείρησης και έπειτα να βαθμολογήσει με βάση συγκεκριμένα κριτήρια την εμπειρία του. 

Εμπειρία Πελάτη: Οι τάσεις για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε

Εμπειρία Πελάτη: Οι τάσεις για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε

Η περίοδος που κάθε επιχείρηση ισχυριζόταν πως το κλειδί για να κερδίσει τους πελάτες της ήταν η ποιότητα και τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει, αποτελεί παρελθόν. Την πρωτιά κατέχει πλέον η Εμπειρία Πελάτη (Customer Experience).

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941