Εξυπηρέτηση πελατών: Τι είναι σημαντικό για τον πελάτη

Ιούν 30, 2020 | CX

Οι καταναλωτές αφιερώνουν χρόνο για να επικοινωνήσουν με μια επιχείρηση και αναμένουν το θέμα τους να επιλυθεί την πρώτη φορά που θα έρθουν σε επαφή μαζί της.

Από τα στοιχεία της Genesys μπορούμε να δούμε που προσδίδουν την μεγαλύτερη αξία σε μια αλληλεπίδραση με την επιχείρηση.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Τα 7 βήματα του Retail Customer Journey

Τα 7 βήματα του Retail Customer Journey

Το λιανικό εμπόριο εξακολουθεί να είναι η κινητήρια δύναμη των τοπικών οικονομιών και αναπόσπαστο μέρος οποιασδήποτε πόλης σε όλο τον κόσμο. Καθώς επιχειρήσεις βασισμένες σε προϊόντα εισέρχονται στη βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου, επιχειρήσεις που βασίζονται σε...

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941