Εξυπηρέτηση πελατών: Τι είναι σημαντικό για τον πελάτη

Ιούν 30, 2020 | CX

Οι καταναλωτές αφιερώνουν χρόνο για να επικοινωνήσουν με μια επιχείρηση και αναμένουν το θέμα τους να επιλυθεί την πρώτη φορά που θα έρθουν σε επαφή μαζί της.

Από τα στοιχεία της Genesys μπορούμε να δούμε που προσδίδουν την μεγαλύτερη αξία σε μια αλληλεπίδραση με την επιχείρηση.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Μέσα από ένα πρόγραμμα Mystery Shopping οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν σημαντικές και πολύτιμες πληρφορίες αλλά συγχρόνως πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και να αντιμετωπίζουν τις πιθανές προκλήσεις της ποιότητας των στοιχείων.

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για έναν Mystery Shopper

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για έναν Mystery Shopper

Mystery Shopper ή μυστικός πελάτης, είναι το άτομο που προσλαμβάνεται για να πραγματοποιήσει ελέγχους σε εταιρείες και να δει εάν πληρούνται τα απαραίτητα και ζητούμενα πρότυπα. Από έναν Mystery Shopper μπορεί να ζητηθεί είτε να σχολιάσει την εμπειρία που είχε σαν πελάτης είτε να παρατηρήσει κάποιους τομείς της επιχείρησης και έπειτα να βαθμολογήσει με βάση συγκεκριμένα κριτήρια την εμπειρία του. 

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941