Γιατί η έρευνά σου “δεν δουλεύει”;

Αυγ 30, 2020 | Market Research

To feedback για τη δημιουργία διαλόγου και τη συμμετοχή των πελατών σε μια διαδικασία είναι ζωτικής σημασίας για τη θετική δημιουργία ενός brand.

Σε πολλές περιπτώσεις, οι έρευνες χάνουν την αξία τους ως μέσο για την επίτευξη αυτών των στόχων, καθώς συνήθως σχεδιάζονται και εκτελούνται άσχημα.

Η αποσύνδεση αυτή συμβαίνει επειδή οι έρευνες συχνά σχεδιάζονται από την οπτική του marketer, για να ικανοποιούν την περιέργεια των επιχειρήσεων και να δικαιολογούν τις δαπάνες marketing.

Εάν έχεις ενδείξεις πως δεν λαμβάνεις αξιόπιστα αποτελέσματα από την έρευνά σου υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που μπορεί να γίνεται αυτό:

Το 66% των πελατών προτιμούν να παρέχουν σχόλια με δική τους πρωτοβουλία.

Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των καταναλωτών δήλωσαν ότι οι έρευνες παρεμβαίνουν στην εμπειρία ενός ιστότοπου.

Το 80% των πελατών έχει εγκαταλείψει μια έρευνα στην μέση.

Το 52% των πελατών δήλωσε ότι δεν θα αφιερώσουν περισσότερα από 3 λεπτά συμπληρώνοντας μια φόρμα feedback.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Μέσα από ένα πρόγραμμα Mystery Shopping οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν σημαντικές και πολύτιμες πληρφορίες αλλά συγχρόνως πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και να αντιμετωπίζουν τις πιθανές προκλήσεις της ποιότητας των στοιχείων.

Σχεδιάζοντας ένα «εξυπνότερο» Πρόγραμμα Mystery Shopping

Σχεδιάζοντας ένα «εξυπνότερο» Πρόγραμμα Mystery Shopping

Όταν χρησιμοποιείται αποτελεσματικά, η έρευνα Mystery Shopping μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο διαχείρισης της απόδοσης που δημιουργεί awareness γύρω από σημαντικά πρότυπα και πρωτοβουλίες και οδηγεί σε οργανωσιακή αλλαγή συμπεριφοράς.

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941