To feedback για τη δημιουργία διαλόγου και τη συμμετοχή των πελατών σε μια διαδικασία είναι ζωτικής σημασίας για τη θετική δημιουργία ενός brand.
Σε πολλές περιπτώσεις, οι έρευνες χάνουν την αξία τους ως μέσο για την επίτευξη αυτών των στόχων, καθώς συνήθως σχεδιάζονται και εκτελούνται άσχημα.
Η αποσύνδεση αυτή συμβαίνει επειδή οι έρευνες συχνά σχεδιάζονται από την οπτική του marketer, για να ικανοποιούν την περιέργεια των επιχειρήσεων και να δικαιολογούν τις δαπάνες marketing.
Εάν έχεις ενδείξεις πως δεν λαμβάνεις αξιόπιστα αποτελέσματα από την έρευνά σου υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που μπορεί να γίνεται αυτό:
Το 66% των πελατών προτιμούν να παρέχουν σχόλια με δική τους πρωτοβουλία.
Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των καταναλωτών δήλωσαν ότι οι έρευνες παρεμβαίνουν στην εμπειρία ενός ιστότοπου.
Το 80% των πελατών έχει εγκαταλείψει μια έρευνα στην μέση.
Το 52% των πελατών δήλωσε ότι δεν θα αφιερώσουν περισσότερα από 3 λεπτά συμπληρώνοντας μια φόρμα feedback.