Η AIP Consulting απονεμήθηκε με ένα Ασημένιο Stevie® Βραβείο στην κατηγορία “Επίτευγμα Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Χρονιάς” στα 15α ετήσια Stevie Awards for Sales & Customer Service .
Τα Βραβεία Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών Stevie® είναι η κορυφαία διεθνής διάκριση για τους επαγγελματίες και τους οργανισμούς εξυπηρέτησης πελατών, επιχειρηματικής ανάπτυξης και πωλήσεων.
Περισσότερες από 2.300 υποψηφιότητες από σχεδόν κάθε βιομηχανία, σε 51 έθνη, εξετάστηκαν στον φετινό διαγωνισμό. Οι νικητές καθορίστηκαν από την μέση βαθμολογία περισσότερων από 160 επαγγελματιών από όλο τον κόσμο. Οι συμμετοχές εξετάστηκαν για τα επιτεύγματά τους στους τομείς της εξυπηρέτησης πελατών και της επιχειρηματικής ανάπτυξης καθώς και την αναγνώριση νέων προϊόντων και υπηρεσιών και λύσεων αλλά και την ανταπόκριση των οργανισμών στην πανδημία COVID-19.
Οι προηγούμενοι νικητές των βραβείων Stevie περιλαμβάνουν τις: Acer Inc., Apple, BASF, BT, Ford Motor Company, ING, Procter & Gamble, Roche Group και Samsung, μεταξύ πολλών άλλων.
Η AIP Consulting βραβεύθηκε με το βραβείο Business Development Achievement of the Year, αναδεικνύοντας την τριψήφια αύξηση των εσόδων μας και την περαιτέρω επέκταση στην αγορά της Ανατολικής Ευρώπης. Το 2020 η AIP ανέπτυξε καινοτόμες υπηρεσίες που βοήθησαν τους συνεργάτες μας να συλλέξουν, να αναλύσουν και να ενεργήσουν με βάση το feedback των πελατών τους και να βελτιώσουν τις εμπειρίες τους σε διάφορα κανάλια.
“Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν το 2020, συνεχίσαμε να προσφέρουμε μεγάλη αξία στην υποστήριξη των συνεργατών μας και στην προώθηση πραγματικών βελτιώσεων της εμπειρίας των πελατών», δήλωσε ο Θανάσης Παπαποστόλου, ιδρυτής της AIP Consulting. “Μας τιμά αυτή η αναγνώριση που ενισχύει την αφοσίωση και τη δέσμευσή μας να τοποθετήσουμε την AIP Consulting ως το πιο πολύτιμο συνεργάτη στην βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.”
“Στο πιο δύσκολο εργασιακό περιβάλλον για τους περισσότερους οργανισμούς, οι νικητές του Βραβείου Stevie 2021 ανακάλυψαν τρόπους να καινοτομήσουν, να αυξήσουν τις πωλήσεις, να ευχαριστήσουν τους πελάτες τους και να εξασφαλίσουν νέες δουλειές”, δήλωσε η πρόεδρος των Βραβείων Stevie, Maggie Gallagher. “Οι κριτές το αναγνώρισαν και το αντάμειψαν αυτό, και μαζί τους χειροκροτούμε τους νικητές του τρέχοντος έτους για τη συνεχή επιτυχία τους.”
Λεπτομέρειες για τα Stevie Awards for Sales & Customer Service και τη λίστα των νικητών σε όλες τις κατηγορίες είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση www.StevieAwards.com/Sales.
Σχόλια Κριτών
“Ένας δυνατός συνδυασμός τεχνολογικών εργαλείων φαίνεται να έχει έρθει ακριβώς στην σωστή εποχή, της πανδημίας Covid, όταν οι πελάτες αναγκάστηκαν να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή σε εικονικές και online λύσεις για την αγορά και την έρευνα εμπειρίας πελατών. Τα αποτελέσματα είναι πραγματικά εξαιρετικά.”
“Πολύ ωραία δουλειά κατά τη διάρκεια της πανδημίας και στον τρόπο που επανεφηύραν πώς η επιχείρηση θα μπορούσε να παρέχει πιο αποτελεσματικά αξία για τους πελάτες της.”
“Η πρωτοβουλία της AIP για την ανάπτυξη της μέσω εταιρικών σχέσεων είναι κάτι που άλλες εταιρείες θα μιμηθούν ως έναν τρόπο επέκτασης των δραστηριοτήτων τους. Αυτή η στρατηγική πηγαίνει πολύ μακριά όταν πρόκειται για την ανάπτυξη οποιασδήποτε επιχείρησης.”
“Η AIP Consulting υιοθέτησε το επιχειρησιακό μοντέλο που τους βοήθησε να ευδοκιμήσουν κατά τη διάρκεια της κρίσης covid. Τα δεδομένα και τα συνημμένα που παρέχονται περιγράφουν σαφώς τον αντίκτυπό τους στους πελάτες και την ανάπτυξή τους”
“Καλές επενδυτικές αποφάσεις και εξάρτηση από νέες τεχνολογίες για τον εντοπισμό νέων επιχειρηματικών πλαισίων.”
“Είναι αναζωογονητικό να βλέπουμε κάποιο φως ανάμεσα σε όλο το σκοτάδι που έχει επιφέρει ο Covid. Ας ελπίσουμε ότι η νέα αναγνώριση της αξίας που η ψηφιακή τεχνολογία φέρνει στο τραπέζι θα μείνει ως «επιδόρπιο» όταν η πανδημία θα έχει υποχωρήσει.”
Σχετικά με την AIP Consulting
Η AIP Consulting ιδρύθηκε το 2016. Παρέχουμε υπηρεσίες διαχείρισης εμπειρίας πελατών τόσο σε διεθνή brands όσο και σε τοπικές αλυσίδες στους τομείς του λιανικού εμπορίου, της τροφοδοσίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας κ.α. Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν: Mystery Shopping, ψηφιακές επαφές, focus groups, έρευνες face-to-face, συλλογή feedback και εργαλεία ανάλυσης κειμένου.