Τι μπορούμε να μάθουμε από την ανάλυση των σχολίων για τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας;
Η εταιρεία προσωπικής φροντίδας είναι η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στον κόσμο και έχει μεγάλη παρουσία στην περιποίηση μαλλιών, περιποίηση δέρματος, μακιγιάζ κ.λπ.
Μας ενδιέφερε να μάθουμε πώς γίνονται δεκτά τα προϊόντα στο διαδίκτυο και να δούμε τι θα μπορούσαμε να μάθουμε σχετικά με την ανάλυση των σχολίων για τα προϊόντα περιποίησης δέρματος γενικά. Αποφασίσαμε να αναλύσουμε 1.314 κριτικές σχετικά με την ενυδατική κρέμα προσώπου με βάση το κολλαγόνο.
Εδώ είναι 4 πράγματα που μπορέσαμε να εντοπίσουμε!
Το θέμα «ενυδάτωση» συσχετίζεται με μέσο όρο βαθμολογίας 4,50 / 5. Σε σύγκριση με το συνολικό μέσο όρο του έργου, 4,23 / 5, η αναφορά επιφέρει αύξηση του μέσου όρου βαθμολογίας. Αναφέρεται στο 12% όλων των κριτικών και συχνά σε σχέση με το θέμα «κολλαγόνο».
Ένα άλλο θέμα που συσχετίζεται με υψηλότερους μέσους όρους βαθμολογίας είναι το θέμα «λεία». Συσχετίζεται με αύξηση του μέσου όρου του βαθμού κατά 0,45 / 5 και εμφανίζεται στο 7% όλων των αξιολογήσεων. Το θέμα χρησιμοποιείται συχνά σε σχέση με το «μαλακή» και «ενυδάτωση».
Ένα θέμα που συσχετίζεται με τη μείωση του μέσου όρου της βαθμολογίας είναι το «παχύρευστη». Συσχετίζεται με μέσο όρο βαθμολογίας 3,82 / 5, σε σύγκριση με τον συνολικό μέσο όρο 4,23. Χρησιμοποιείται στο 8% όλων των κριτικών και εμφανίζεται συχνά σε σχέση με το θέμα «λιπαρή». Αξίζει να σημειωθεί ότι το θετικό συναίσθημα για το θέμα «παχύρρευστη» έχει μειωθεί με την πάροδο του χρόνου, αλλά το ποσοστό αναφοράς έχει παραμείνει σταθερό.
Το θέμα «λιπαρή» συσχετίζεται με τη μεγαλύτερη μείωση στο γενικό μέσο όρο του βαθμού. Εμφανίζεται στο 4% όλων των αξιολογήσεων και συσχετίζεται με μέσο όρο βαθμολογίας 3,62. Συχνά εμφανίζεται σε σχέση με το «παχύρρευστη».
Τι συμπεράσματα μπορούμε να βγάλουμε από τα παραπάνω;
Η συγκεκριμένη ενυδατική κρέμα προσώπου έχει καλή μέση βαθμολογία 4,23.Τα δεδομένα δείχνουν ότι η ενυδατική κρέμα προσώπου όντως ενυδατώνει.Αν και μπορεί να βλέπουμε μια αλλαγή στο πόσο παχύρρευστες θέλουν οι καταναλωτές τις ενυδατικές κρέμες προσώπου.
Το ότι είναι «ενυδατική» και «λεία» έρχεται με το τίμημα του να είναι «παχύρρευστη» και «λιπαρή».
Οι καταναλωτές που αναφέρουν αυτά τα θέματα δίνουν χειρότερους βαθμούς, πράγμα που μπορεί να σημαίνει ότι δεν τους αρέσουν αυτές οι πτυχές του προϊόντος. Τα δεδομένα δείχνουν επίσης ότι τα χαρακτηριστικά της παχυrρευστότητας και της λιπαρότητας εκτιμώνται όλο και λιγότερο με την πάροδο του χρόνου. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η αγορά της κρέμας προσώπου μπορεί να στρέφεται (ή θα έπρεπε) προς τις πιο ελαφριές κρέμες.
Θέλετε να δοκιμάσετε αυτού του είδους την ανάλυση στα δικά σας δεδομένα; Επικοινωνήστε με την AIP για να βρούμε την λύση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.