Οι επιχειρήσεις και οι πελάτες συνεχίζουν να αγωνίζονται να ανταποκριθούν στα πρωτόκολλα ασφάλειας Covid-19 που επηρεάζουν αρνητικά την ασφάλεια και τις πωλήσεις.
Αυτά είναι τα συνεχιζόμενα ευρήματα της έρευνας που διενήργησε η MSPA Europe/Africa τον Ιούλιο και επαναλήφθηκε τον Νοέμβριο του 2020.
Ενώ Οι επιδόσεις διαφέρουν σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Αφρική, υπάρχει σαφής ευκαιρία να βελτιωθούν τα μέτρα ασφαλείας, προκειμένου να υπάρξει εμπιστοσύνη, να προστατευτούν τα μελλοντικά έσοδα και, σε αυτό το συγκεκριμένο στάδιο της πανδημίας, να μετριαστεί ο κίνδυνος μόλυνσης.
Όλα τα βασικά μέτρα είχαν αντίκτυπο στο κατά πόσο ήταν ασφαλείς οι πελάτες όταν έβγαιναν και όταν έκαναν αγορές, με άμεσο αντίκτυπο στις συστάσεις, ιδιαίτερα στην κοινωνική απόσταση του προσωπικού και των πελατών.
Το προσωπικό και οι πελάτες πρέπει να προσέχουν το κενό ανά πάσα στιγμή, όχι μόνο όταν είναι εύκολο να το κάνουν, να διαβάζουν και να ακολουθούν τις σημάνσεις και να διατηρούν τους κανόνες απολύμανσης. Δεν θα πρέπει να είναι τόσο δύσκολο, αν και φαίνεται να είναι αρκετές φορές.
Ολόκληρη η έρευνα ΕΔΩ