Mind The Gap 2: Οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να αποτυγχάνουν με τον Covid-19

Νοέ 15, 2020 | CX

Οι επιχειρήσεις και οι πελάτες συνεχίζουν να αγωνίζονται να ανταποκριθούν στα πρωτόκολλα ασφάλειας Covid-19 που επηρεάζουν αρνητικά την ασφάλεια και τις πωλήσεις.

Αυτά είναι τα συνεχιζόμενα ευρήματα της έρευνας που διενήργησε η MSPA Europe/Africa τον Ιούλιο και επαναλήφθηκε τον Νοέμβριο του 2020.

 

 

Ενώ Οι επιδόσεις διαφέρουν σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Αφρική, υπάρχει σαφής ευκαιρία να βελτιωθούν τα μέτρα ασφαλείας, προκειμένου να υπάρξει εμπιστοσύνη, να προστατευτούν τα μελλοντικά έσοδα και, σε αυτό το συγκεκριμένο στάδιο της πανδημίας, να μετριαστεί ο κίνδυνος μόλυνσης.

Όλα τα βασικά μέτρα είχαν αντίκτυπο στο κατά πόσο ήταν ασφαλείς οι πελάτες όταν έβγαιναν και όταν έκαναν αγορές, με άμεσο αντίκτυπο στις συστάσεις, ιδιαίτερα στην κοινωνική απόσταση του προσωπικού και των πελατών.

Το προσωπικό και οι πελάτες πρέπει να προσέχουν το κενό ανά πάσα στιγμή, όχι μόνο όταν είναι εύκολο να το κάνουν, να διαβάζουν και να ακολουθούν τις σημάνσεις και να διατηρούν τους κανόνες απολύμανσης. Δεν θα πρέπει να είναι τόσο δύσκολο, αν και φαίνεται να είναι αρκετές φορές.

Ολόκληρη η έρευνα ΕΔΩ

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Τα 7 βήματα του Retail Customer Journey

Τα 7 βήματα του Retail Customer Journey

Το λιανικό εμπόριο εξακολουθεί να είναι η κινητήρια δύναμη των τοπικών οικονομιών και αναπόσπαστο μέρος οποιασδήποτε πόλης σε όλο τον κόσμο. Καθώς επιχειρήσεις βασισμένες σε προϊόντα εισέρχονται στη βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου, επιχειρήσεις που βασίζονται σε...

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941