Mind The Gap 2: Οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να αποτυγχάνουν με τον Covid-19

Νοέ 15, 2020 | CX

Οι επιχειρήσεις και οι πελάτες συνεχίζουν να αγωνίζονται να ανταποκριθούν στα πρωτόκολλα ασφάλειας Covid-19 που επηρεάζουν αρνητικά την ασφάλεια και τις πωλήσεις.

Αυτά είναι τα συνεχιζόμενα ευρήματα της έρευνας που διενήργησε η MSPA Europe/Africa τον Ιούλιο και επαναλήφθηκε τον Νοέμβριο του 2020.

 

 

Ενώ Οι επιδόσεις διαφέρουν σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Αφρική, υπάρχει σαφής ευκαιρία να βελτιωθούν τα μέτρα ασφαλείας, προκειμένου να υπάρξει εμπιστοσύνη, να προστατευτούν τα μελλοντικά έσοδα και, σε αυτό το συγκεκριμένο στάδιο της πανδημίας, να μετριαστεί ο κίνδυνος μόλυνσης.

Όλα τα βασικά μέτρα είχαν αντίκτυπο στο κατά πόσο ήταν ασφαλείς οι πελάτες όταν έβγαιναν και όταν έκαναν αγορές, με άμεσο αντίκτυπο στις συστάσεις, ιδιαίτερα στην κοινωνική απόσταση του προσωπικού και των πελατών.

Το προσωπικό και οι πελάτες πρέπει να προσέχουν το κενό ανά πάσα στιγμή, όχι μόνο όταν είναι εύκολο να το κάνουν, να διαβάζουν και να ακολουθούν τις σημάνσεις και να διατηρούν τους κανόνες απολύμανσης. Δεν θα πρέπει να είναι τόσο δύσκολο, αν και φαίνεται να είναι αρκετές φορές.

Ολόκληρη η έρευνα ΕΔΩ

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Η θέση του Mystery Shopping στην εργαλειοθήκη για την μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη

Η θέση του Mystery Shopping στην εργαλειοθήκη για την μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη

Το Mystery Shopping, σε αντίθεση με πολλά άλλα εργαλεία, δεν σας λέει τι μπορεί να θέλουν ή να αισθάνονται οι πελάτες σας, αλλά τι πραγματικά συμβαίνει σε μια “συνάντηση’ τους με την υπηρεσία σας. Κάθε αξιολόγηση που ολοκληρώνεται προσφέρει ένα στιγμιότυπο από την υπηρεσία και κάθε αξιολόγηση βοηθά έναν οργανισμό να δημιουργήσει μια εικόνα των επιπέδων υπηρεσιών με την πάροδο του χρόνου. 

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Μέσα από ένα πρόγραμμα Mystery Shopping οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν σημαντικές και πολύτιμες πληρφορίες αλλά συγχρόνως πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και να αντιμετωπίζουν τις πιθανές προκλήσεις της ποιότητας των στοιχείων.

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941