Mind The Gap 2: Οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να αποτυγχάνουν με τον Covid-19

Νοέ 15, 2020 | CX

Οι επιχειρήσεις και οι πελάτες συνεχίζουν να αγωνίζονται να ανταποκριθούν στα πρωτόκολλα ασφάλειας Covid-19 που επηρεάζουν αρνητικά την ασφάλεια και τις πωλήσεις.

Αυτά είναι τα συνεχιζόμενα ευρήματα της έρευνας που διενήργησε η MSPA Europe/Africa τον Ιούλιο και επαναλήφθηκε τον Νοέμβριο του 2020.

 

 

Ενώ Οι επιδόσεις διαφέρουν σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Αφρική, υπάρχει σαφής ευκαιρία να βελτιωθούν τα μέτρα ασφαλείας, προκειμένου να υπάρξει εμπιστοσύνη, να προστατευτούν τα μελλοντικά έσοδα και, σε αυτό το συγκεκριμένο στάδιο της πανδημίας, να μετριαστεί ο κίνδυνος μόλυνσης.

Όλα τα βασικά μέτρα είχαν αντίκτυπο στο κατά πόσο ήταν ασφαλείς οι πελάτες όταν έβγαιναν και όταν έκαναν αγορές, με άμεσο αντίκτυπο στις συστάσεις, ιδιαίτερα στην κοινωνική απόσταση του προσωπικού και των πελατών.

Το προσωπικό και οι πελάτες πρέπει να προσέχουν το κενό ανά πάσα στιγμή, όχι μόνο όταν είναι εύκολο να το κάνουν, να διαβάζουν και να ακολουθούν τις σημάνσεις και να διατηρούν τους κανόνες απολύμανσης. Δεν θα πρέπει να είναι τόσο δύσκολο, αν και φαίνεται να είναι αρκετές φορές.

Ολόκληρη η έρευνα ΕΔΩ

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Mystery Shopping στον χώρο του Καφέ και της Εστίασης

Mystery Shopping στον χώρο του Καφέ και της Εστίασης

Με τη χρήση μυστικών αγοραστών, οι αλυσίδες λιανικής πώλησης καφέ μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων και να διατηρήσουν ένα καθαρό και φιλόξενο κατάστημα. Αυτές οι βελτιώσεις μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της αφοσίωσης των πελατών, στην αύξηση των πωλήσεων και, τελικά, να βοηθήσουν την αλυσίδα λιανικής πώλησης καφέ να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά.

Η αξία της μέτρησης της εμπειρίας πελάτη

Η αξία της μέτρησης της εμπειρίας πελάτη

Η μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση λιανικής πώλησης. Μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών σας, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε ανάλογα τις προσφορές σας. Επιπλέον, μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης και ευκαιρίες ανάπτυξης, ώστε να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών και να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας. Η επένδυση στη μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη είναι μια έξυπνη κίνηση για κάθε επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί και να επιτύχει.

Ξεκλειδώστε τα οφέλη του Mystery Shopping

Ξεκλειδώστε τα οφέλη του Mystery Shopping

Εάν είστε επαγγελματίας στον τομέα των λιανικών πωλήσεων, γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι να διατηρείτε μια εξαιρετική εμπειρία πελατών. Όμως δεν είναι πάντα εύκολο να εντοπίζετε τομείς που χρήζουν βελτίωσης. Σε αυτό το σημείο μπορούν να βοηθήσουν οι μυστικές αγορές – είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του καταστήματός σας και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται την επιχείρησή σας.

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941