Mind The Gap: οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν σε μέτρα ασφαλείας για τους πελάτες

Αυγ 4, 2020 | CX

Τα μέλη του MSPA Europe / Africa  πραγματοποίησαν έρευνες στο ευρύ κοινό σχετικά με τις εμπειρίες τους όταν ψωνίζουν, γευματίζουν και κάνουν την καθημερινή τους ζωή, για δύο εβδομάδες από τις 7 έως τις 21 Ιουλίου.

Πάνω από 7.000 αλληλεπιδράσεις αξιολογήθηκαν με βάση τις αρχές της πρόληψης της μετάδοσης:

• Απολυμάνσεις
• Σήμανση
•Κοινωνική αποστασιοποίηση
• ΜΑΠ

Τα ευρήματα δείχνουν πραγματικά κενά στις βέλτιστες πρακτικές με πιθανό αντίκτυπο στην εθνική υγεία και πραγματικό αντίκτυπο στην εμπιστοσύνη και την υπεράσπιση των καταναλωτών.

Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι σε όλες τις αγορές τα αντίμετρα στον COVID-19, αποδεικνύονται δύσκολο να επιτευχθουν με συνέπεια.

Υπάρχει ένας ιός, αλλά πολλές προσεγγίσεις όσον αφορά τη νομοθεσία από την κυβέρνηση, την εφαρμογή από τις επιχειρήσεις και τις ενέργειες από το προσωπικό και τους πελάτες.

Η κοινωνική αποστασιοποίηση προσωπικού και πελατών είναι οι βασικοί παράγοντες σε όλες τις αγορές στην έρευνά μας.

Μπορείτε να δείτε όλα τα αποτελέσματα της έρευνας ΕΔΩ

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Εμπειρία Πελάτη: Οι τάσεις για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε

Εμπειρία Πελάτη: Οι τάσεις για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε

Η περίοδος που κάθε επιχείρηση ισχυριζόταν πως το κλειδί για να κερδίσει τους πελάτες της ήταν η ποιότητα και τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει, αποτελεί παρελθόν. Την πρωτιά κατέχει πλέον η Εμπειρία Πελάτη (Customer Experience).

Τι είναι ο NPS και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σου;

Τι είναι ο NPS και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σου;

Μπορεί να υπάρχουν διαφόρων ειδών εταιρείες, όμως ο σκοπός τους παραμένει κοινός και δεν είναι άλλος από την ικανοποίηση των πελατών τους, όπου χρήσιμο εργαλείο για την επίτευξη του σκοπού αυτού είναι το NPS.

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941