Mind The Gap: οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν σε μέτρα ασφαλείας για τους πελάτες

Αυγ 4, 2020 | CX

Τα μέλη του MSPA Europe / Africa  πραγματοποίησαν έρευνες στο ευρύ κοινό σχετικά με τις εμπειρίες τους όταν ψωνίζουν, γευματίζουν και κάνουν την καθημερινή τους ζωή, για δύο εβδομάδες από τις 7 έως τις 21 Ιουλίου.

Πάνω από 7.000 αλληλεπιδράσεις αξιολογήθηκαν με βάση τις αρχές της πρόληψης της μετάδοσης:

• Απολυμάνσεις
• Σήμανση
•Κοινωνική αποστασιοποίηση
• ΜΑΠ

Τα ευρήματα δείχνουν πραγματικά κενά στις βέλτιστες πρακτικές με πιθανό αντίκτυπο στην εθνική υγεία και πραγματικό αντίκτυπο στην εμπιστοσύνη και την υπεράσπιση των καταναλωτών.

Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι σε όλες τις αγορές τα αντίμετρα στον COVID-19, αποδεικνύονται δύσκολο να επιτευχθουν με συνέπεια.

Υπάρχει ένας ιός, αλλά πολλές προσεγγίσεις όσον αφορά τη νομοθεσία από την κυβέρνηση, την εφαρμογή από τις επιχειρήσεις και τις ενέργειες από το προσωπικό και τους πελάτες.

Η κοινωνική αποστασιοποίηση προσωπικού και πελατών είναι οι βασικοί παράγοντες σε όλες τις αγορές στην έρευνά μας.

Μπορείτε να δείτε όλα τα αποτελέσματα της έρευνας ΕΔΩ

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Μέσα από ένα πρόγραμμα Mystery Shopping οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν σημαντικές και πολύτιμες πληρφορίες αλλά συγχρόνως πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και να αντιμετωπίζουν τις πιθανές προκλήσεις της ποιότητας των στοιχείων.

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για έναν Mystery Shopper

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για έναν Mystery Shopper

Mystery Shopper ή μυστικός πελάτης, είναι το άτομο που προσλαμβάνεται για να πραγματοποιήσει ελέγχους σε εταιρείες και να δει εάν πληρούνται τα απαραίτητα και ζητούμενα πρότυπα. Από έναν Mystery Shopper μπορεί να ζητηθεί είτε να σχολιάσει την εμπειρία που είχε σαν πελάτης είτε να παρατηρήσει κάποιους τομείς της επιχείρησης και έπειτα να βαθμολογήσει με βάση συγκεκριμένα κριτήρια την εμπειρία του. 

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941