Τα μέλη του MSPA Europe / Africa πραγματοποίησαν έρευνες στο ευρύ κοινό σχετικά με τις εμπειρίες τους όταν ψωνίζουν, γευματίζουν και κάνουν την καθημερινή τους ζωή, για δύο εβδομάδες από τις 7 έως τις 21 Ιουλίου.
Πάνω από 7.000 αλληλεπιδράσεις αξιολογήθηκαν με βάση τις αρχές της πρόληψης της μετάδοσης:
• Απολυμάνσεις
• Σήμανση
•Κοινωνική αποστασιοποίηση
• ΜΑΠ
Τα ευρήματα δείχνουν πραγματικά κενά στις βέλτιστες πρακτικές με πιθανό αντίκτυπο στην εθνική υγεία και πραγματικό αντίκτυπο στην εμπιστοσύνη και την υπεράσπιση των καταναλωτών.
Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι σε όλες τις αγορές τα αντίμετρα στον COVID-19, αποδεικνύονται δύσκολο να επιτευχθουν με συνέπεια.
Υπάρχει ένας ιός, αλλά πολλές προσεγγίσεις όσον αφορά τη νομοθεσία από την κυβέρνηση, την εφαρμογή από τις επιχειρήσεις και τις ενέργειες από το προσωπικό και τους πελάτες.
Η κοινωνική αποστασιοποίηση προσωπικού και πελατών είναι οι βασικοί παράγοντες σε όλες τις αγορές στην έρευνά μας.
Μπορείτε να δείτε όλα τα αποτελέσματα της έρευνας ΕΔΩ