Mind The Gap: οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν σε μέτρα ασφαλείας για τους πελάτες

Αυγ 4, 2020 | CX

Τα μέλη του MSPA Europe / Africa  πραγματοποίησαν έρευνες στο ευρύ κοινό σχετικά με τις εμπειρίες τους όταν ψωνίζουν, γευματίζουν και κάνουν την καθημερινή τους ζωή, για δύο εβδομάδες από τις 7 έως τις 21 Ιουλίου.

Πάνω από 7.000 αλληλεπιδράσεις αξιολογήθηκαν με βάση τις αρχές της πρόληψης της μετάδοσης:

• Απολυμάνσεις
• Σήμανση
•Κοινωνική αποστασιοποίηση
• ΜΑΠ

Τα ευρήματα δείχνουν πραγματικά κενά στις βέλτιστες πρακτικές με πιθανό αντίκτυπο στην εθνική υγεία και πραγματικό αντίκτυπο στην εμπιστοσύνη και την υπεράσπιση των καταναλωτών.

Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι σε όλες τις αγορές τα αντίμετρα στον COVID-19, αποδεικνύονται δύσκολο να επιτευχθουν με συνέπεια.

Υπάρχει ένας ιός, αλλά πολλές προσεγγίσεις όσον αφορά τη νομοθεσία από την κυβέρνηση, την εφαρμογή από τις επιχειρήσεις και τις ενέργειες από το προσωπικό και τους πελάτες.

Η κοινωνική αποστασιοποίηση προσωπικού και πελατών είναι οι βασικοί παράγοντες σε όλες τις αγορές στην έρευνά μας.

Μπορείτε να δείτε όλα τα αποτελέσματα της έρευνας ΕΔΩ

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Τα 7 βήματα του Retail Customer Journey

Τα 7 βήματα του Retail Customer Journey

Το λιανικό εμπόριο εξακολουθεί να είναι η κινητήρια δύναμη των τοπικών οικονομιών και αναπόσπαστο μέρος οποιασδήποτε πόλης σε όλο τον κόσμο. Καθώς επιχειρήσεις βασισμένες σε προϊόντα εισέρχονται στη βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου, επιχειρήσεις που βασίζονται σε...

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941