Η φωνή του πελάτη ενισχύει την επιχείρησή σας.

Οι πελάτες σας συχνά θέλουν να μοιραστούν τις σκέψεις τους με την διοίκηση της επιχείρησής σας.

έχουν την ευκαιρία να το κάνουν;

Με την εφαρμογή MyVoice μπορείτε πλέον να ακούσετε την φωνή του πελάτη στην στιγμή της αλήθειας!

Ένα τερματικό εγκαθίσταται στην επιχείρηση και συλλέγει δεδομένα από τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο.

Μια οθόνη αφής με 3-4 ουσιώδεις ερωτήσεις και:

✔  Μετρήσεις δεικτών: CSAT, NPS, CES

✔  Πεδίο κειμένου για προτάσεις/ισχυρισμούς

✔  Πεδίο κειμένου για εισαγωγή στοιχείων πελάτη

Σε 15-20 δευτερόλεπτα χωρίς ταλαιπωρία για τον πελάτη.

Τα δεδομένα συλλέγονται, επεξεργάζονται και ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο σε μια φιλική web εφαρμογή, δίνοντας σας πρόσβαση σε όλες τις σημαντικές πληροφορίες.

Όταν ένας πελάτης στέλνει αρνητικό μήνυμα ο Διαχειριστής λαμβάνει άμεσα ειδοποίηση μέσω SMS, επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο να δημιουργηθεί άμεσα μια επαφή με τον πελάτη, στο σημείο ή μέσω τηλ/email, για την επίλυση του προβλήματος.

LISTEN

✓ Feedback σε πραγματικό χρόνο
✓ Πληροφορία που ανανεώνεται ανά λεπτό
✓ Θετικό και αρνητικό feedback
✓ Εύχρηστο και ευχάριστο εργαλείο που αρέσει στους πελάτες!

ACT

✓ Άμεσος έλεγχος και βελτίωση της εμπειρίας πελάτη
✓ Γρήγορη επαναφορά αποκομμένων πελατών
✓ Συγκριτική αξιολόγηση ανά σημείο/περιοχή/ομάδα
✓ Υποστηρικτική πληροφορία για εκπαιδεύσεις προσωπικού

WIN

✓ Ενίσχυση της φήμης ώς “μια επιχείρηση που νοιάζεται”
✓ Μετατροπή των πελατών σε υποστηρικτές της επιχείρησης
✓ Δέσμευση της ομάδας στην βελτίωση της εξυπηρέτησης
✓ Αύξηση των πωλήσεων και των κερδών

H συλλογή feedback από τους πελάτες μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά upselling και crossselling κατά 15% έως 20%.

*Gartner

Για περισσότερες πληροφορίες ή για να κλείσετε μια  ΔΩΡΕΑΝ δοκιμή μιας εβδομάδας επικοινωνήστε μαζί μας!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email

info@aipconsulting.gr

τηλέφωνο

30 6944 811941