Σχεδιάζοντας ένα «εξυπνότερο» Πρόγραμμα Mystery Shopping

Οκτ 26, 2021 | CX, Market Research

H εμπειρία πελάτη ήταν πάντα σημαντική. Αμέτρητες μελέτες δείχνουν ότι τα brands που βάζουν τον πελάτη πρώτα και παραδίδουν μια ανώτερη εμπειρία σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους, επιτυγχάνουν περισσότερους πιστούς πελάτες και υψηλότερα κέρδη.

Ωστόσο, το διακύβευμα δεν ήταν ποτέ υψηλότερο από όσο είναι σήμερα. Στην τρέχουσα εποχή του customer-centricity, η παροχή -με συνέπεια- μιας θετικής εμπειρίας πελάτη είναι αποφασιστικής σημασίας και αποτελεί μια τεράστια πρόκληση.

Μια σύγκλιση παραγόντων – αυξημένες προσδοκίες των καταναλωτών, ένα πολύπλοκο πολυκαναλικό περιβάλλον λιανικού εμπορίου, αυξημένη ευκολία διαδικτυακών αγορών και η δύναμη που έχουν δώσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στους καταναλωτές—καθιστά την παράδοση μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελάτη όλο και πιο δύσκολη.

Το Mystery shopping υπάρχει για να ανακουφίσει αυτά τα ζητήματα και τις ανησυχίες για τους οργανισμούς.

Όταν χρησιμοποιείται αποτελεσματικά, η έρευνα Mystery Shopping μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο διαχείρισης της απόδοσης που δημιουργεί awareness γύρω από σημαντικά πρότυπα και πρωτοβουλίες και οδηγεί σε οργανωσιακή αλλαγή συμπεριφοράς.

Το mystery shopping ΔΕΝ είναι:

  • Δεν είναι τρόπος να «κατασκοπεύσετε» τους υπαλλήλους για να τους πιάσετε κατά την διάρκεια μιας λάθος πράξης.
  • Δεν αντικαθιστά τη μέτρηση της φωνής του πελάτη (VOC) ή άλλες μορφές άμεσου feedback πελατών.
  • Το Mystery Shopping δεν περιορίζεται στη μέτρηση της συμμόρφωσης σύμφωνα με τα πρότυπα του brand μόνο σε φυσικά καταστήματα. Σήμερα, ένα πρόγραμμα Mystery Shopping μπορεί να αναπτυχθεί σε οποιοδήποτε κανάλι: στο κατάστημα, τηλέφωνο (φυσική τοποθεσία ή κέντρο επικοινωνίας), και σε διαδικτυακά και κινητά σημεία επαφής (ιστότοπος, inapp, email, social mediaκλπ.).

Όταν κάνουμε διάγνωση τι έχει πάει στραβά με τα υπάρχοντα προγράμματα mystery shopping πολλών οργανισμών, βρίσκουμε τακτικά πως τα ζητήματα έχουν τις ρίζες τους στον κακό σχεδιασμό του προγράμματος.

Εκτός από τις λάθος τακτικές που αναφέρονται παραπάνω, διαπιστώνουμε επίσης ότι οι οργανισμοί συνήθως:

  • Κάνουν λάθος ερωτήσεις, πάρα πολλές ερωτήσεις ή ερωτήσεις που δεν είναι σημαντικές για τους πελάτες τους.
  • Αντιμετωπίζουν προβλήματα ποιότητας που προέρχονται από την φτωχή επιλογή και στρατολόγηση των mystery shoppers, γεγονός που οδηγεί σε έρευνες που είναι χρονοβόρες και απομακρύνουν την εστίαση από την πραγματοποίηση οργανωτικών βελτιώσεων.
  • Δεν αποκομίζουν πραγματικό αντίκτυπο ή απτή επιχειρηματική αξία από τα προγράμματά τους—συχνά επειδή εστιάζουν σε λάθος μετρήσεις ή δεν αναλύουν σωστά τα αποτελέσματα και δεν διαδίδουν τα ευρήματα του προγράμματος.

Στην AIP , εξετάζουμε ποια πρέπει να είναι τα συστατικά για να προσφέρουμε καλύτερο σχεδιασμό, καλύτερη εκτέλεση και καλύτερο αντίκτυπο στα προγράμματα mystery shopping. Ανεξάρτητα από την εμπειρία του οργανισμού σας με το mystery shopping, έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα  βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν ώστε να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο πρόγραμμα και να αυξήστε την απόδοσή της επένδυσης.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Mystery Shopping στον χώρο του Καφέ και της Εστίασης

Mystery Shopping στον χώρο του Καφέ και της Εστίασης

Με τη χρήση μυστικών αγοραστών, οι αλυσίδες λιανικής πώλησης καφέ μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων και να διατηρήσουν ένα καθαρό και φιλόξενο κατάστημα. Αυτές οι βελτιώσεις μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της αφοσίωσης των πελατών, στην αύξηση των πωλήσεων και, τελικά, να βοηθήσουν την αλυσίδα λιανικής πώλησης καφέ να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά.

Η αξία της μέτρησης της εμπειρίας πελάτη

Η αξία της μέτρησης της εμπειρίας πελάτη

Η μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση λιανικής πώλησης. Μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών σας, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε ανάλογα τις προσφορές σας. Επιπλέον, μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης και ευκαιρίες ανάπτυξης, ώστε να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών και να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας. Η επένδυση στη μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη είναι μια έξυπνη κίνηση για κάθε επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί και να επιτύχει.

Ξεκλειδώστε τα οφέλη του Mystery Shopping

Ξεκλειδώστε τα οφέλη του Mystery Shopping

Εάν είστε επαγγελματίας στον τομέα των λιανικών πωλήσεων, γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι να διατηρείτε μια εξαιρετική εμπειρία πελατών. Όμως δεν είναι πάντα εύκολο να εντοπίζετε τομείς που χρήζουν βελτίωσης. Σε αυτό το σημείο μπορούν να βοηθήσουν οι μυστικές αγορές – είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του καταστήματός σας και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται την επιχείρησή σας.

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941