Ο ιδρυτής της AIP Consulting Θανάσης Παπαποστόλου, μιλάει για την AIP Consulting και την επιχειρηματικότητα σε πρόσφατη συνέντευξη στην Great Companies.
Διαβάστε την ολόκληρη ΕΔΩ
Ο ιδρυτής της AIP Consulting Θανάσης Παπαποστόλου, μιλάει για την AIP Consulting και την επιχειρηματικότητα σε πρόσφατη συνέντευξη στην Great Companies.
Διαβάστε την ολόκληρη ΕΔΩ
Μπορεί να σας ενδιαφέρει:
Σύγχρονες τάσεις και στοιχεία σχετικά με την εμπειρία πελατών για Μικρές και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Λιανικού εμπορίου και συμβουλές για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.
Η περίοδος που κάθε επιχείρηση ισχυριζόταν πως το κλειδί για να κερδίσει τους πελάτες της ήταν η ποιότητα και τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει, αποτελεί παρελθόν. Την πρωτιά κατέχει πλέον η Εμπειρία Πελάτη (Customer Experience).
Μπορεί να υπάρχουν διαφόρων ειδών εταιρείες, όμως ο σκοπός τους παραμένει κοινός και δεν είναι άλλος από την ικανοποίηση των πελατών τους, όπου χρήσιμο εργαλείο για την επίτευξη του σκοπού αυτού είναι το NPS.
Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.
+30 6944 811941