Ο ιδρυτής της AIP Consulting Θανάσης Παπαποστόλου, μιλάει για την AIP Consulting και την επιχειρηματικότητα σε πρόσφατη συνέντευξη στην Great Companies.
Διαβάστε την ολόκληρη ΕΔΩ
Ο ιδρυτής της AIP Consulting Θανάσης Παπαποστόλου, μιλάει για την AIP Consulting και την επιχειρηματικότητα σε πρόσφατη συνέντευξη στην Great Companies.
Διαβάστε την ολόκληρη ΕΔΩ
Μπορεί να σας ενδιαφέρει:
Τρείς είναι οι κύριοι δείκτες εξυπηρέτησης πελατών: ο NPS (Net Promoter score), στον οποίο έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενο μας άρθρο, ο CES ( Customer Effort Score) και CSAT ( Customer Satisfaction Score).
Μέσα από ένα πρόγραμμα Mystery Shopping οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν σημαντικές και πολύτιμες πληρφορίες αλλά συγχρόνως πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και να αντιμετωπίζουν τις πιθανές προκλήσεις της ποιότητας των στοιχείων.
Mystery Shopper ή μυστικός πελάτης, είναι το άτομο που προσλαμβάνεται για να πραγματοποιήσει ελέγχους σε εταιρείες και να δει εάν πληρούνται τα απαραίτητα και ζητούμενα πρότυπα. Από έναν Mystery Shopper μπορεί να ζητηθεί είτε να σχολιάσει την εμπειρία που είχε σαν πελάτης είτε να παρατηρήσει κάποιους τομείς της επιχείρησης και έπειτα να βαθμολογήσει με βάση συγκεκριμένα κριτήρια την εμπειρία του.
Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.
+30 6944 811941