Πώς το A.I. και τα Chatbots μεταμορφώνουν την εξυπηρέτηση πελατών (Video)

Σεπ 15, 2021 | CX, News

Στις 14 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε το Δωρεάν Webinar των Stevie Awards με τίτλο “How Artificial Intelligence and Chatbots are Transforming Customer Service”.
Το πάνελ συντόνισε ο ιδρυτής της AIP, Θανάσης Παπαποστόλου.

Εκεί παρουσιάστηκαν case studies από εταιρίες-κολοσσούς όπως η IBM, USAA, American Red Cross, DBS Bank , Mailchimp και δόθηκαν συμβουλές/ιδέες και απαντήσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την χρήση chatbots για την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Παρακολουθήστε το βίντεο:

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για έναν Mystery Shopper

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για έναν Mystery Shopper

Mystery Shopper ή μυστικός πελάτης, είναι το άτομο που προσλαμβάνεται για να πραγματοποιήσει ελέγχους σε εταιρείες και να δει εάν πληρούνται τα απαραίτητα και ζητούμενα πρότυπα. Από έναν Mystery Shopper μπορεί να ζητηθεί είτε να σχολιάσει την εμπειρία που είχε σαν πελάτης είτε να παρατηρήσει κάποιους τομείς της επιχείρησης και έπειτα να βαθμολογήσει με βάση συγκεκριμένα κριτήρια την εμπειρία του. 

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941