Πώς το A.I. και τα Chatbots μεταμορφώνουν την εξυπηρέτηση πελατών (Video)

Σεπ 15, 2021 | CX, News

Στις 14 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε το Δωρεάν Webinar των Stevie Awards με τίτλο “How Artificial Intelligence and Chatbots are Transforming Customer Service”.
Το πάνελ συντόνισε ο ιδρυτής της AIP, Θανάσης Παπαποστόλου.

Εκεί παρουσιάστηκαν case studies από εταιρίες-κολοσσούς όπως η IBM, USAA, American Red Cross, DBS Bank , Mailchimp και δόθηκαν συμβουλές/ιδέες και απαντήσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την χρήση chatbots για την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Παρακολουθήστε το βίντεο:

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Εμπειρία Πελάτη: Οι τάσεις για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε

Εμπειρία Πελάτη: Οι τάσεις για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε

Η περίοδος που κάθε επιχείρηση ισχυριζόταν πως το κλειδί για να κερδίσει τους πελάτες της ήταν η ποιότητα και τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει, αποτελεί παρελθόν. Την πρωτιά κατέχει πλέον η Εμπειρία Πελάτη (Customer Experience).

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941