Πώς το A.I. και τα Chatbots μεταμορφώνουν την εξυπηρέτηση πελατών (Video)

Σεπ 15, 2021 | CX, News

Στις 14 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε το Δωρεάν Webinar των Stevie Awards με τίτλο “How Artificial Intelligence and Chatbots are Transforming Customer Service”.
Το πάνελ συντόνισε ο ιδρυτής της AIP, Θανάσης Παπαποστόλου.

Εκεί παρουσιάστηκαν case studies από εταιρίες-κολοσσούς όπως η IBM, USAA, American Red Cross, DBS Bank , Mailchimp και δόθηκαν συμβουλές/ιδέες και απαντήσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την χρήση chatbots για την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Παρακολουθήστε το βίντεο:

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Η θέση του Mystery Shopping στην εργαλειοθήκη για την μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη

Η θέση του Mystery Shopping στην εργαλειοθήκη για την μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη

Το Mystery Shopping, σε αντίθεση με πολλά άλλα εργαλεία, δεν σας λέει τι μπορεί να θέλουν ή να αισθάνονται οι πελάτες σας, αλλά τι πραγματικά συμβαίνει σε μια “συνάντηση’ τους με την υπηρεσία σας. Κάθε αξιολόγηση που ολοκληρώνεται προσφέρει ένα στιγμιότυπο από την υπηρεσία και κάθε αξιολόγηση βοηθά έναν οργανισμό να δημιουργήσει μια εικόνα των επιπέδων υπηρεσιών με την πάροδο του χρόνου. 

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Πλεονεκτήματα και προκλήσεις ενός προγράμματος Mystery Shopping

Μέσα από ένα πρόγραμμα Mystery Shopping οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν σημαντικές και πολύτιμες πληρφορίες αλλά συγχρόνως πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και να αντιμετωπίζουν τις πιθανές προκλήσεις της ποιότητας των στοιχείων.

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941