Εμπειρία Πελάτη από το Α ως το Ω: Customer Journey

Ιούν 27, 2020 | CX

Ένα ταξίδι πελάτη περιλαμβάνει κάθε αλληλεπίδραση με την επιχείρηση, το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης αγοράζει από μια επιχείρηση, αυτή η συναλλαγή είναι απλώς η κορυφή του παγόβουνου. Ο πελάτης συνεχίζει ουσιαστικά ένα ταξίδι στον οργανισμό σας, το οποίο δημιουργήθηκε από όλες τις στιγμές που προηγούνται της αγοράς και ακολουθούν μετά από αυτή.

Η σημασία της χαρτογράφησης του ταξιδιού του πελάτη είναι αναμφισβήτητη. Είναι απαραίτητη για να δείτε πώς αλληλεπιδρούν μαζί σας οι πελάτες σας σε κάθε βήμα του ταξιδιού τους και αυτό το ταξίδι αλλάζει ανάλογα με τον κλάδο σας, το επιχειρηματικό μοντέλο και τα διαθέσιμα κανάλια πωλήσεων.

Φωτό: Σημεία επαφής του πελάτη με την επιχείρηση

Σημεία επαφής: είναι αυτές οι αλληλεπιδράσεις όπου συναντάτε τον πελάτη σας ή ο πελάτης σας συναντά την επικοινωνία σας. Περιλαμβάνουν όλα τα σημεία επαφής μεταξύ της επιχείρησής σας και των πελατών σας.

Είναι σημαντικό να είστε σε θέση να προσδιορίσετε τις περιοχές από τις οποίες προέρχονται τα δεδομένα της ανατροφοδότησης που συλλέγετε -που σημαίνει ότι τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών σας στη φάση ευαισθητοποίησης θα πρέπει να διαφοροποιούνται από το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σας στη φάση παράδοσης των προϊόντων / υπηρεσιών. Εάν δεν εκμεταλλεύεστε την χαρτογράφηση του ταξιδιού του πελάτη, δεν μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα λαμβάνετε τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις και πιθανώς προσθέτετε περιττούς κινδύνους για την επιχείρηση σας.

Πολύ συχνά οι εταιρείες εστιάζουν μόνο στον σχεδιασμό και την διάθεση υπέροχων προϊόντων ή στον σχεδιασμό ενός ωραίου website, στην γρήγορη παράδοση ή σε μια εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών. Ωστόσο, οποιοσδήποτε αδύναμος κρίκος (σε αυτό που αποδεικνύεται ότι είναι μια πολύ μεγάλη αλυσίδα) θα μπορούσε να στείλει τους δυνητικούς πελάτες αλλού. Αυτό σημαίνει ότι κάθε σημείο επαφής στο ταξίδι του πελάτη έχει σημασία. Πρέπει να σκέφτεστε τη μεγάλη εικόνα αντί των ατομικών συστημάτων και αλληλεπιδράσεων – αλλιώς δεν σκέφτεστε το ταξίδι πελάτη.

Αυτό που μας αναγκάζει η χαρτογράφηση ταξιδιών πελατών να κάνουμε είναι να εξετάσουμε ολόκληρη την αντίληψη ενός πελάτη για το Βrand σας ως κάτι ρευστό και εξελισσόμενο – που διαμορφώνεται από κάθε αλληλεπίδραση που έχει μαζί του.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Mystery Shopping στον χώρο του Καφέ και της Εστίασης

Mystery Shopping στον χώρο του Καφέ και της Εστίασης

Με τη χρήση μυστικών αγοραστών, οι αλυσίδες λιανικής πώλησης καφέ μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων και να διατηρήσουν ένα καθαρό και φιλόξενο κατάστημα. Αυτές οι βελτιώσεις μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της αφοσίωσης των πελατών, στην αύξηση των πωλήσεων και, τελικά, να βοηθήσουν την αλυσίδα λιανικής πώλησης καφέ να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά.

Η αξία της μέτρησης της εμπειρίας πελάτη

Η αξία της μέτρησης της εμπειρίας πελάτη

Η μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση λιανικής πώλησης. Μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών σας, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε ανάλογα τις προσφορές σας. Επιπλέον, μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης και ευκαιρίες ανάπτυξης, ώστε να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών και να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας. Η επένδυση στη μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη είναι μια έξυπνη κίνηση για κάθε επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί και να επιτύχει.

Ξεκλειδώστε τα οφέλη του Mystery Shopping

Ξεκλειδώστε τα οφέλη του Mystery Shopping

Εάν είστε επαγγελματίας στον τομέα των λιανικών πωλήσεων, γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι να διατηρείτε μια εξαιρετική εμπειρία πελατών. Όμως δεν είναι πάντα εύκολο να εντοπίζετε τομείς που χρήζουν βελτίωσης. Σε αυτό το σημείο μπορούν να βοηθήσουν οι μυστικές αγορές – είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του καταστήματός σας και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται την επιχείρησή σας.

Είμαστε έτοιμοι να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το μέλλον για τους πελάτες σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

email
info@aipconsulting.gr
τηλέφωνο

+30 6944 811941