Η AIP βραβεύτηκε με το Αργυρό βραβείο Stevie® στην κατηγορία “Επίτευγμα Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Χρονιάς” στα 16α ετήσια Βραβεία Stevie Awards for Sales & Customer Service .
Τα Βραβεία Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών Stevie® είναι η κορυφαία διεθνής διάκριση για τους επαγγελματίες και τους οργανισμούς εξυπηρέτησης πελατών, κέντρων επικοινωνίας, επιχειρηματικής ανάπτυξης και πωλήσεων.
Περισσότερες από 2.300 υποψηφιότητες από οργανισμούς όλων των μεγεθών και σχεδόν από κάθε κλάδο, σε 51 χώρες, εξετάστηκαν στο φετινό διαγωνισμό. Οι νικητές καθορίστηκαν από τη μέση βαθμολογία περισσότερων από 150 επαγγελματιών παγκοσμίως σε οκτώ εξειδικευμένες κριτικές επιτροπές.
Οι προηγούμενοι νικητές των βραβείων Stevie περιλαμβάνουν τις: Acer Inc., Apple, BASF, BT, Ford Motor Company, ING, Procter & Gamble, Roche Group και Samsung, μεταξύ πολλών άλλων.
Η AIP βραβεύθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά με το βραβείο Business Development Achievement of the Year. Η υποψηφιότητα της AIP βασίστηκε στην συνεχιζόμενη άνοδο των εσόδων μας καθώς και στην περαιτέρω ανάπτυξη σε τρίτες χώρες και την κάλυψη τους με υπηρεσίες Έρευνας Αγοράς, Mystery Shopping αλλά και καινοτόμες τεχνολογίες. Το 2021 η AIP ανέπτυξε περαιτέρω συνεργασίες με startup και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στοχεύοντας στην δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών που θα επιτρέψουν την βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών όλων των κοινωνικών ομάδων.
“Το 2021 ήταν μια χρονιά που συνεχίσαμε την ανοδική πορεία μας με τριψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και συνεχίσαμε την παροχή των υπηρεσιών μας σε τρίτες χώρες”, δήλωσε ο Θανάσης Παπαποστόλου, ιδρυτής της AIP. “Αυτή η βράβευση έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από διεθνείς αναγνωρίσεις για την AIP στους τομείς τους οποίους εργάζεται. Στόχος μας αυτή η πορεία να συνεχιστεί και το 2022”.
“Οι υποψηφιότητες που λάβαμε για τον διαγωνισμό του 2022 δείχνουν ότι οι επαγγελματίες ανάπτυξης επιχειρήσεων, εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων σε όλο τον κόσμο, σε κάθε είδους οργανισμούς, συνέχισαν να καινοτομούν, να ευδοκιμούν και να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας”, δήλωσε η πρόεδρος των Βραβείων Stevie, Maggie Gallagher.
Λεπτομέρειες για τα Stevie Awards for Sales & Customer Service και τη λίστα των νικητών σε όλες τις κατηγορίες είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση www.StevieAwards.com/Sales.
Σχόλια Κριτών
“Συγχαρητήρια για την ανάπτυξη αυτής της πανίσχυρης start-up για τη συνεισφορά τους στην εξυπηρέτηση πελατών!”
“Μεγάλες ιστορίες επιτυχίας. Πολύ καλογραμμένο με καλό υποστηρικτικό υλικό που παρέχεται για να δικαιολογήσει τους ισχυρισμούς. Είναι υπέροχο που βλέπω ότι η εταιρεία τα πήγε καλά κατά τη διάρκεια της περιόδου COVID. Μπράβο!”
“Σήμερα τα δεδομένα είναι σαν ένα χρυσωρυχείο και η AIP μετατρέπει αυτά τα πολύτιμα δεδομένα σε καλύτερες εμπειρίες για τους πελάτες της.”
“Η AIP έχει επιδείξει εντυπωσιακή ανάπτυξη και ενδιαφέρουσα εικόνα στον τομέα του Diversity & Inclusion.”
Σχετικά με την AIP Consulting
Η AIP βοηθάει τους οργανισμούς να συλλέξουν πολύτιμα δεδομένα και να τα μετατρέψουν σε καλύτερες εμπειρίες για τους πελάτες τους. Παρέχουμε υπηρεσίες διαχείρισης εμπειρίας πελατών τόσο σε διεθνή brands όσο και σε τοπικές αλυσίδες στους τομείς του λιανικού εμπορίου, της τροφοδοσίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας κ.α. Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν: Mystery Shopping, ψηφιακές επαφές, focus groups, έρευνες face-to-face, συλλογή feedback και εργαλεία ανάλυσης κειμένου.